Cor-Lizette.reismee.nl

Waterfalls & Covered Bridges

29-mei

Vandaag een zeer afwisselende dag, het is wederom mooi weer, zonnig en 25-26°

Er staan vandaag een paar Covered Bridges op het menu, voor de eerste maken we een klein ommetje bij Silverton. "Gallon House" Covered Bridge, 't lijkt net een brug met een huisje erop. De overkappingen zijn bedoeld om de houten bruggen zelf te beschermen tegen weersinvloeden

Silverton is een erg leuk dorp, schoon netjes en het meeste is goed onderhouden, dat zie je wel anders hier, we lopen een rondje en drinken koffie. Dan op naar het Silver Falls State Park, daar lopen we naar de "Upper North Falls", je kunt helemaal tot achter de waterval lopen, met alles overstemmend donderend geraas valt die plens water langs je naar beneden. Later naar de South Falls, hier lopen we alleen naar de overlook, genoeg geklommen voor vandaag.

Nog 2 Covered Bridges, "the Stayton Jordan" en de "Shimaneck" Bridge dan is er alweer een dag voorbij, op naar het Motel, Super 8 deze keer, simpel maar goed genoeg voor een paar keer.

We zijn nog steeds opzoek naar Minnetonka schoenen voor Eva en voor mijzelf. Al overal gezocht, in de standaard warenhuizen hebben ze deze alleen in in herfst en winter, ik heb een aantal retailers op Google gezocht. Vandaag zijn we er een stukje voor omgereden, wat denk je..... Winkel sinds paar weken gesloten :-( We geven het nog niet op ;-)

Het diner is deze keer weer echt op z'n Amerikaans, formica tafeltjes, koude airco, maar uiteindelijk toch best lekker gegeten bij de Panda Express.

See you later alligator