Cor-Lizette.reismee.nl

Around Mt Hood

28-mei

Ten eerste!!!! Lieve Dennis, van harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Liefs van ons beide.

Zoals beloofd heb ik de fotoserie van gister aangevuld.

Het is zonnig en 29°, dat is best heet!!!!!

Vandaag rijden we de route door Mount Hood Area, als het ware in een halve cirkel om Mt Hood. Ik val in herhalingen, maar het is wederom prachtig, behalve dan dat we een paar stops gemist hebben, slecht aangegeven en soms toch te ver om, lijkt allemaal best te doen als je thuis met Google Maps de route voorbereid, maar soms is het toch een beetje veel :)

De hele route is eigenlijk mooi, met vaak uitzocht op de nog besneeuwde top van Mount Hood. Meestal ligt hier nog veel meer sneeuw, ik had zelfs een plan B voor als we er niet door zouden kunnen. In Olympic NP zagen we het al en hier weer, het is hier een hele droge winter geweest. We spraken een eigenaar van een lodge, die hoopte op veel meer sneeuw voor komende winter, ze hadden geen goed seizoen gedraaid.

We picknicken bij Trillium Lake en lopen daar rond het meer, zo'n 3 km afwisselend over de oever van het meer, door het bos of over een boardwalk door het moeras. Het is jammer dat ik met deze verhalen geen geuren kan overbrengen, het ruikt hier zo heerlijk en gister in de Rosegarden al helemaal!

Net buiten Mt Hood Area nemen we nog een Starbucks en je moet alles een keer geprobeerd hebben, ik neem een white chocolate frappuccino, mmmmmm..... Dat was niet de laatste!!

Het laatste stuk naar het BW in Woodburn liep niet zoals verwacht. Ten eerste kwamen we weer aardig in de buurt ven Portland, razend druk!! spitstijd!! Ten tweede heb ik met mijn dikke vingers de Tom per ongeluk op snelheid beperken gezet ipv op snelste route. Lekker....... We begrepen er niets van, we werden constant langs de snelweg geleid, terwijl we er gewoon op moesten!!! Uiteindelijk.... kwam ik erachter M*** het heeft ons wel een uurtje of zo gekost. Maar goed nu zitten we weer lekker in ons hotel en gaan zo eten. Wat?????? Geen idee nog.

Love C&L from USA

Reacties

Reacties

Trudi

Ik ruik de geuren wel want je kan echt net zo beeldend schijven als je jarige zoon Dennis!! Dennis proficiat! Gelukkig kan je goed omgaan met omwegen....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!