Cor-Lizette.reismee.nl

Laatste dag Olympi NP

23-mei

We beginnen met een cappucino in de espressobar van de supermarkt aan de overkant. Deze schieten hier de laatste jaren als paddenstoelen uit de grond. Had je vroeger alleen in de grotere plaatsen de Starbucks en kon je verder alleen American koffie krijgen, (van dat slootwater je weet wel) zie je nu overal espresso barretjes verschijnen. In supermarkten of kleine houten cabins op parkeerplaatsen of langs de weg en goed te drinken!!

De eerste stop is bij Ruby Beach, één van de vele strandjes langs de Pacific Coast, deze wordt ook wel de postcard beach genoemd, maar dan moet het wel mooi helder weer zijn. :-)

Overal langs deze stranden ligt héél veel drijfhout, prachtig, maar niet altijd even makkelijk om bij het strand te komen, hier wordt niets opgeruimd!

De laatste dag naar het Olympic NP, dan hebben we alle ingangen gehad het is nog steeds bewolkt, maar heerlijk weer, eigenlij ideaal weer om te wandelen in het regenwoud. We nemen nu de ingang Quinault Lake en rijden de North Shore Road, bij het Quinault Ranger Station lopen we 2 trails, het wordt afgezaagd, maar het is weer PRACHTIG!!

Daarna in één ruk door, nou ja met een koffiestop naar Olympia, we verblijven in het Red Lion Hotel, dat is wel weer even iets anders, dan een plaatselijk motelletje, chique de friebel, ook wel weer eens lekker. We gaan de deur niet meer uit en eten lekker in het restaurant van het hotel!

Liefssssss

Bart en Gemma

Hihi, wat een leuke foto van Cor in het holletje van due boom. Prachtige natuur zeg, dat moet genieten zijn! En wij genieten mee.....

Vee liefs!

Trudi

Klinkt anders weinig afgezaagd ...... Alles klinkt relaxt, veel genieten, genoeg aan elkaar!!!