Cor-Lizette.reismee.nl

Save the best for Last

6-juni

Hebben we niet gedaan, doen we nooit! De laatste dag, zijn we verzadigd, vol van alle indrukken en mooie plekken en hoeven we niet meer echt op pad! We gaan nog naae Sausalito, waar ik een herinnering aan heb met witte huisjes en blauwe deuren, maar die heb ik niet gezien, waar komt die herinnering dan vandaan? Frankrijk? Italie??? Geen idee. We lopen wat rond en zien veel fietsers die vanuit San Francisco naar Sausalito fietsen over de Golden Gate Brug en dan met de Ferry weer terug naar de Pier in San Francisco. Wij rijden nog naar de Golden Gate Bridge, naar de west kant, waar ook nog een mooi uitzichtpunt is, daar zie je de Bridge van ver boven de weg. Vanmorgen scheen de zon en was het ruim 20° hier boven waait het erg hard, de brug ligt gedeeltelijk in de mist en het is KOUD!!!!!

Terug naar Petaluma komen we in de file, de eerste van deze hele reis, tja hebben we dat ook meegemaakt. Nog wat rond snuffelen in de Petaluma Outlet en dan zijn we klaar!! Spullen weer in de koffers, gewicht een beetje verdelen, we hebben wel eens moeten overpakken op het vliegveld omdat toen 1 koffer te zwaar was. Dat gaat ons nu niet gebeuren, ik heb zo'n handig koffer weeg ding :-) mag je gerust om lachen, maar dat geknoei met die koffer en het gewicht, daar hebben wij nu geen last van. Met al het Garlic Salt, spijkerbroeken, scrappapier, autootjes voor Jasper en alle foldertjes van de parken hebben we vast meer bagage.

Lieve allemaal, bedankt voor het lezen en jullie leuke en lieve reakties, tot snel in Nederland!!

Liefs Cor & Lizette

Trudi

Dan nu met de laatste loodjes huiswaarts. Farewell kunnen jullie met een goed gevoel zeggen! Welkom terug zeg ik hier! Goed vlucht!

Kitty

Het was weer een prachtige vakantie zo te lezen in al jullie verhalen! Nu moet ik weer overstappen op de ochtendkrant!!
Hele goede reis terug!! ?

Marga

Hele goede reis terug!! Ik zie je snel in Nederland. X

Anneke

Heel goeie terug reis gewenst !!!
liefs !