Cor-Lizette.reismee.nl

Wat te doen in Portland

26-mei

Twee dagen Portland in onze benen, het is geen bijzondere stad, daar hoef je volgens ons niet persé geweest te zijn. Wij zijn niet zulke stadsmensen dus wellicht denken velen er anders over.

Maandag we gaan met de Pink Hopp-on Hopp-off trolly door de stad, voor 32$ pp kun je 1 dag op en off hoppen op 12 verschillende toeristische plaatsen, voor 7$ meer 2 dagen. Kom op doe is gek, dus wij voor 2 dagen ticket gekocht......fout!!!!!! Ziet er leuk uit hoor, dat wel, maar zooooo oncomfortabel! houten bankjes in zo'n ouderwetse Trolly, die in alle straatjes strakke bochten moet maken, je schuift van de ene naar de andere kant op je bank, dan de driver, de man begon met praten toen we instapten en is niet meer gestopt, bovendien is er eigenlijk gewoon niet zo veel te zien! We gaan mee tot de River Place en zijn van daaruit terug gelopen naar de opstapplaats. Voor ons verder geen Pink Trolley meer! Portland is geen San Francisco!!! Waar Portland San Francisco hoogst waarschijnlijk wel in overtreft, zijn de daklozen, echt heel veel en de Applestore is MEGA!! Daarna beetje geshopt in Lloyds Center.

Vandaag met de auto naar Washington Park, International Rose Test Garden. Fantastisch aangelegd wat een prachtige rozentuin, overal rook het heerlijk. Relaxed dagje, de zon is terug heerlijk op bankjes in de rozentuin gezeten en beetje rondgelopen. Vanavond na het eten, toch nog even terug naar de Mall gereden, 10km voor een Starbucks, hoe zot kun je zijn :-)

Morgen weer back to nature!

See you again!

Trudi

Maar ik neem aan dat die tien kilometer verderop naar de Starbucks niet op houten bankjes hoefde......????

gerda

Steden moeten wel echt iets bijzonders zijn wil het ons goed bevallen volgens mij. ????.

Marga

Zie het helemaal voor me, jullie met de bochten mee schuiven en de chauffeur maar doorpraten:-)
Veel plezier en geniet ervan!!
Liefs,x